ევრáƒáƒžáƒ˜áƒ¡ ბიზნეს áƒáƒ¡áƒáƒªáƒ˜áƒáƒªáƒ˜áƒ (EBA)
სáƒáƒ¥áƒáƒ თველáƒáƒ¡ დáƒáƒ›áƒ¡áƒáƒ¥áƒ›áƒ”ბელთრáƒáƒ¡áƒáƒªáƒ˜áƒáƒªáƒ˜áƒ˜áƒ¡ მიერáƒáƒ გáƒáƒœáƒ˜áƒ–ებული პრáƒáƒ¤áƒ”სიული გáƒáƒœáƒáƒ—ლებისრდრსწáƒáƒ•áƒšáƒ”ბის პრáƒáƒ”ქტს ევრáƒáƒžáƒ˜áƒ¡ ბიზნეს áƒáƒ¡áƒáƒªáƒ˜áƒáƒªáƒ˜áƒ (EBA) სáƒáƒªáƒ˜áƒáƒšáƒ£áƒ ი პáƒáƒ ტნიáƒáƒ ის სáƒáƒ®áƒ˜áƒ— შემáƒáƒ£áƒ”რთდáƒ. 29 ნáƒáƒ”მბერს გáƒáƒ›áƒáƒ თული შეხვედრáƒ, რáƒáƒ›áƒ”ლსáƒáƒª ესწრებáƒáƒ“ნენ ევრáƒáƒžáƒ˜áƒ¡ ბიზნეს áƒáƒ¡áƒáƒªáƒ˜áƒáƒªáƒ˜áƒ, მწáƒáƒ მáƒáƒ”ბელთრფედერáƒáƒªáƒ˜áƒ, კერძრკáƒáƒšáƒ”ჯების áƒáƒ¡áƒáƒªáƒ˜áƒáƒªáƒ˜áƒ, გერმáƒáƒœáƒ˜áƒ˜áƒ¡ ეკáƒáƒœáƒáƒ›áƒ˜áƒ™áƒ£áƒ ი გáƒáƒ”რთიáƒáƒœáƒ”ბრდრსáƒáƒ¥áƒáƒ თველáƒáƒ¡ პრáƒáƒ¤áƒ™áƒáƒ•áƒ¨áƒ˜áƒ ები, მიზნáƒáƒ“ ისáƒáƒ®áƒáƒ•áƒ“რპრáƒáƒ¤áƒ”სიული გáƒáƒœáƒáƒ—ლებისრდრსწáƒáƒ•áƒšáƒ”ბის პრáƒáƒ”ქტის მიზნებისრდრევრáƒáƒžáƒ˜áƒ¡ ბიზნეს áƒáƒ¡áƒáƒªáƒ˜áƒáƒªáƒ˜áƒ˜áƒ¡ ინტერესების შესáƒáƒ®áƒ”ბ ინფáƒáƒ მáƒáƒªáƒ˜áƒ˜áƒ¡ გáƒáƒªáƒ•áƒšáƒáƒ¡. სáƒáƒ›áƒáƒ›áƒáƒ•áƒšáƒáƒ“ ერთáƒáƒ‘ლივი ღáƒáƒœáƒ˜áƒ¡áƒ«áƒ˜áƒ”ბების გáƒáƒ®áƒáƒ ციელებისáƒáƒ—ვის. „მáƒáƒ®áƒáƒ ული ვáƒáƒ თ, რáƒáƒ› სáƒáƒ¥áƒáƒ თველáƒáƒ¡ დáƒáƒ›áƒ¡áƒáƒ¥áƒ›áƒ”ბელთრáƒáƒ¡áƒáƒªáƒ˜áƒáƒªáƒ˜áƒ˜áƒ¡ áƒáƒ გáƒáƒœáƒ˜áƒ–ებით მიმდინáƒáƒ ე პრáƒáƒ¤áƒ”სიული გáƒáƒœáƒáƒ—ლებისრდრსწáƒáƒ•áƒšáƒ”ბის პრáƒáƒ”ქტით ევრáƒáƒžáƒ˜áƒ¡ ბიზნეს áƒáƒ¡áƒáƒªáƒ˜áƒáƒªáƒ˜áƒ დáƒáƒ˜áƒœáƒ¢áƒ”რესდáƒ. áƒáƒ მხრივი პáƒáƒ ტნიáƒáƒ áƒáƒ‘ის ფáƒáƒ გლებში ჩვენ შეგვიძლირევრáƒáƒžáƒ£áƒš კáƒáƒ›áƒžáƒáƒœáƒ˜áƒ”ბსრდრპრáƒáƒ¤áƒ”სიულ სáƒáƒ¡áƒ¬áƒáƒ•áƒšáƒ”ბლებს შáƒáƒ ის ურთიერთთáƒáƒœáƒáƒ›áƒ¨áƒ áƒáƒ›áƒšáƒáƒ‘რგáƒáƒ•áƒáƒ«áƒšáƒ˜áƒ”რáƒáƒ— იმ მიზნით, რáƒáƒ› ვუპáƒáƒ¡áƒ£áƒ®áƒáƒ— იმ გáƒáƒ›áƒáƒ¬áƒ•áƒ”ვáƒáƒ¡, რáƒáƒ›áƒ”ლიც შრáƒáƒ›áƒ˜áƒ¡ ბáƒáƒ–რის მáƒáƒ—ხáƒáƒ•áƒœáƒ”ბის შესáƒáƒ‘áƒáƒ›áƒ˜áƒ¡áƒ˜ áƒáƒ“áƒáƒ›áƒ˜áƒáƒœáƒ£áƒ ი რესურსების დეფიციტს შეეხებáƒ,“